کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

بهترین هدیه روز مادر

1391/2/24 17:52
نویسنده : مامان مریم
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من

 

مامانی دیروز روز مادر بود اول از اینجا این روز رو به همه مادرهای دنیا تبریک میگم چون دقیقا الان میتونم حس کنم و بگم که چه فداکاری هایی واسه بچه هاشون میکنن امیدوارم منم جزء اونا باشم .

و بتونم مادر خوبی برات باشم .

پسرم ازت ممنونم که هستی تو هستی که من میتونم طعم شیرین مادر بودن رو بچشم ازت ممنونم که بهم اجازه دادی این حس رو داشته باشم خیلی خوشحالم از اینکه هستی بهترین لحظه های عمرم رو مدیون وجود تو ه ستم و از خدای خودم ممنونم که تورو به من داد و اجازه داد که بتونم بهت محبت کنم مواظبت باشم و این سعادت رو نصیب من کرد مه بتونم تربیتت کنم امیدوارم از این مسئولیت بزرگ سربلند بیرون بیام .

 

پسرم دیروز وقتی از سر کار راه افتادم رفتم یه کتاب فروشی و برای مامان زری 4 تا کتاب خریدم آخه مامان زری عاشق کتاب هست بعد از اینکه کادوش کردم اومدم خونه و دیدم تو داری پشت در هی مامان مامان میکنی با این کارت همه خستیگ از تنم در میاد بعد در رو که باز کردم پریدی بغلم منم کادو رو ب هت دادم گفتم ببر بده به مامان زری تو هم این کارو کردی و دوباره اومدی بغلم تا یک ربع هی نگام میکردی و یه مامان میگفتی بوسم میکردی .

وای کسری تو تا یک ربع این کارارو مرتب تکرار میکردی این شیرین ترین لحظه زندگیم بود بعد از بدنیا اومدنت نمیدونی چه حس خوبی داشتم بهترین هدیه همین بوس کردنات بود واقعا خوشحال بودم تو آسمونا بودم .

ازت ممنونم که بهترین هدیه روز مادر رو بهم دادی پسرم ممنونم ازت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)