کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

باغ موزه داراباد

1392/4/6 0:47
نویسنده : مامان مریم
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

 

مامانی امروز صبح تا چشمات رو باز کردی مثل همیشه اولین حرفی که زدی این بود که مامان مریم کسری نره مهد کودک گفتم باشه مامان چشمات رو فعلا باز کن ببین چه خبره اول یه سلامی یه علیکی بعدا چک و چونه مهد با من بزن عزیزم بعدشم صبحونه خوردیم و آمادت کردم خودمم امروز باهات اومدم مهد کودک عمه امروز یکم کار داشت منم باهات موندم و دورادور یواشکی نگات میکردم خدایی همه اذیتات واسه منه اونجا کیف دنیا رو میکنی با کلی کیف میکنی و بازی ای شیطونم .

بعدشم ساعت 2 بابایی اومد دنبالمون اومدیم خونه سریع یع شینسل درست کردم و فیلم مورد علاقت رو دیدید فیلم پلیسی تفنگتم گرفتی دستت همش میگفتی بکش بزن آقا بده بیاد بعدشم که خوابت برد عزیزم منم یکم به کارام رسیدم از خوابم که بلند شدی سریع گفتی بریم پارک زنگ زدم به پگاه و پارسا به اونا هم گفتم آماده باشن دنبال اونا هم رفتیم با هم رفتیم باغ موزه حیات وحش داراباد اونجا کلی پرنده دیدید صداهاشون رو در آوردی نمیدونم بین اون همه قفس چشمت چجوری افتاد به یه مجسمه اسب یک دفعه یه جیغ کشیدی مامان اسب کسری بره اسب سوار بشه بردیمت یکم اسب سوار شدی بعدشم گفتی بریم زود آب و آتش کسری اسب سوار بشه گفتم باشه مامانی اول بریم تو بقیه حیوونارو هم ببینیم بعدا با کلی التماس راضیت کردم بعدشم رفتیم تو همه حیوونای خشک شده رو دیدی میترسیدی بیایی جلو همش میگفتی اسنا کسری رو نخورن آقا خرسه کسری رو نخوره بعدشم که چشمت افتاد به ماهی ها کلی ذوق کردی و همش میگفتی وای ماهیا سلام کسری اومده سلام ماهیا کلی کیف کردی بعدشم که قول داده بودم رفتیم آب و آتش اسب سوار شدی کلی بازی کردی با پارسا بعدش گفتی برام برو پاکن بخر یعنی ( پاپ کورن) قهقهه نشستیم اونارو هم خوردی بعدشم ساعت 9 شب اومدیم خونه فیلم پلیسیت رو دیدی و شامت رو خوردی ساعت 10 : 30 هم خوابیدی

مرسی که هستی مامانی مرسی که گذاشتی مامان باشم و حس مادرانه داشته باشم باهات زندگیها دارم میکنم بهترین لحظه هارو دارم باهات میگذرونم ازت ممنونم واقعا بوسسسسس عشقم

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان متین
9 تیر 92 15:46
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان متین و مهبد
11 تیر 92 17:19
سلام عزیزم .مهبدم رو توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت دادم با کد 329 .خوشحال میشم به پسرم رای بدی .به این شماره بفرست.20008080200