کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

بازیگوشی

1391/2/3 18:28
نویسنده : مامان مریم
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

 

کسری عزیز مامان داری دیگه از حالت نی نی کوچولویی در میای دیگه منظورت رو میفهمونی عین کارای مارو تقلید میکنی دندونات دیگه کم مونده همشون در بیان مرد کوچولو مامان دورت بگردم .

کسری مامان جند روز پیش بهمون خبر دادن خاله بابایی فوت کرده واقعا زن نازنینی بود خدا رحمتش کنه تو مراسم 3 بردمت مسجد عزیزم قشنگ مسجد رو گذاشتی رو سرت واسه خودت نمیدونم چی زمزمه میکردی و میرقصیدی انقدر گفتم بهت کسری زشته کسری مامان اومدیم ختم البته تو که متوجه نمیشدی ولی من باید میگفتم بهت خلاصه اینکه پسر کاری کردی که مامان زری بلند شد و تورو برد خونه یکدم دلم شور تورو میزد آخه تا حالا با مامان زری راه دور نرفته بودی یا سوار تاکسی بشی خلاصه تا شما دوتا برسید خونه دل من هزار تا راه رفت وقتی زنگ زدم مامان زری گفت رسیدیم  خیالم راحت شد ( من چقدر رو دارم مامانی تورو میسپارم دست مامانی بعد دلمم شور میزنه انگار نه انگار مامانی خودش سه تا بچه بزرگ کرده چیکار کنم مامانم دیگه ) بعد بهش گفتم کسری اذیتت نکرد گفت نه پسر خوبی بود فقط پدر من رو درآورد قهقهه اصلا تو تاکسی نمیشست تا سوار ماشین میشدیم جیغ میزد و ............ ولی اشکال نداره آخه من تاحالا تورو سوار ماشین بیرون نکرده بودم بعد از مراسم هم اومدم ورت داشتم رفتیم رستوران واسه شام خوردن اونجا هم هی میرفتی رو میز وای میستادی میگفتی باخ باخ بعد میرقصیدی از دست تو شیطون

دوست دارم هوارتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)