کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

مترو سواری

1391/2/3 18:36
نویسنده : مامان مریم
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خوبی مامانی معلومه که خوبی نمیزارم بد بهت بگذره

 

مامانی امروز باهم رفتیم 2 تایی واسه اولین بار بهارستان بردم سوار متروت کردم تا عادت کنی به وسایل عمومی به شلوغی هزار ماشاا... نه بغل خواستی نه اذیت کردی پا به پای من راه اومدی 2 ساعت تمام امروز رفته بودیم واسه دفتر بابایی کارت سفارش بدیم تو اون مغازه که کارت میزنن عین آقاها نشستی وقتی هم که راه میومدیم همه مغازه هارو عین اینایی که اولین بارشونه مغازه میبینن نگاه میکردی خلاصه اینکه به 2 تاییمون خیلی خوش گذشت اگه همیشه اینجوری باشی هر جا برم میبرمت پسر گلم هر چند دیگه بزرگ شدی دیگه میفهمی خیلی چیزارو .

مامانی دیروز یه عکسی دیدیم که خیلی روم تاثیر گذاشت و داشتم نیم ساعتی گریه میکردم تو اینترنت عکس یه بچه ناز نازی رو دیدم که داشتن بهش خون تزریق میکردن طفلی  خیلی کم مو داشت از این بچه سرطانی های محک بود واقعا جیگرم آتیش گرفت فقط خدارو شکر کردم که یه بچه سالم دارم دیگه هیچی ازش نمیخوام خیلی ناراحت شدم واسه اون نی نی کوچولوهه آخه شما بچه ها خیلی پاکید خیلی عزیزید خدا واسه هیچ پدر مادری اینجور نخواد که بچش جلو چشماش از مریضی رنج بکشه الانم که دارم مینویسم همه بدم مور مور شده شما کوچولوها با اون دل پاکتون واسه نی نی کوچولوهای مریض دعا کنید که زود حالشون خوب بشه . خدا ان شا ا.. همه مریضارو شفا بده آمین

عاشقتم کسری جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:30
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .
بابایی
4 اردیبهشت 91 10:08
خدایا تمام بچه های مریض رو شفا بده. آمین یا رب العالمین .