کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

کنسرت

1390/8/28 17:02
نویسنده : مامان مریم
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه هستی مامانیCare Bear Love

 

پسرم الهی همیشه شاد و سر حال باشی مامانی دیشب خیلی هم شب خوبی بود و هم بد .

با عرض معذرت خیلی زیاد من دیشب تنهات گذاشتم و با بابا امیر و خاله مهسا رفتیم کنسرت محسن یگانه ولی چون تو کوچولو بودی نمیتونستم ببرمت .

خیلی خوب بود یعنی عالی بود ولی به من اصلا خوش نگذشت چون همش دل شوره تو رو داشتم و واقعا دلم برات تنگ شده بود و همش دعا دعا میکردم که زودتر تموم بشه و بیام پیشت ببخشید که تنهات گذاشتم .

بعد از اینکه کنسرت تموم شد اومدیم خونه تو سریع اومدی پشت در و هی مامان مامان میکردی الهی فدای اون مامان گفتنات .

آخر شب هم خیلی ناراحت شدم چون از خاله مصی شنیدم مغازه اش رو دزد زده و کامپیوترش با چند تا از کارت هاش رو بردن خیلی خیلی ناراحت خاله مصی شدم ای کاش میتونستم پیشش باشم ولی افسوس که ازش دورم .

 

خیلی دوست دارم یعنی دیوونتم . قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان متین
29 آبان 90 10:09
اشکال نداره مامانی عوضش بعدا که بزرگ تر شد با هم می رید کنسرت های خوب خوب
راستی حالا کنسرتش می ارزید


مامان متین مرسی از اینکه همیشه برای من و کسری پیغام میزاری واقعا ممنونم ازت .آره دوست نازنینم واقعا عالی بود می ارزید
خاطرات ما سه نفر
14 آذر 90 13:31
سلام ني ني خيلي نازي داريد.ايشاا... هميشه زنده باشه


ممنونم عزیز چشاتون نازمیبینه