کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

بدون عنوان

1390/9/6 17:23
نویسنده : مامان مریم
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من

 

دیروز من و شما با خاله مهسا یه سر رفتیم مهد عمه آذر تا دلت خواست برای خودت پادشاهی کردی خوب مهد عمه بود دیگه کسی نمیتونست به آقا کسری حرفی بزنه همه جا رو بهم ریختی کلی هم بازی کردی طفلکی عمه هر چقدر خواست باهات بازی کنه اصلا بهش اجازه ندادی چند تا عکس از مهد برات میزارم گلم .

مامانی الان چند روزه هوا خیلی سرد شده همش داره برف میاد و من خیلی خوشحالم آخه مامانی یه جورایی جنون برف بازی و برف داره چیکار کنم خوب مامانی از بچگیم خیلی هوای سرد و برف و بارون رو دوست داشتم وقتی برف میبینم عین نی نی کوچولوها کلی ذوق میکنم بخاطر همین دیروز بعد از ظهر نرفتم سر کار که بمونم خونه .

شب که بابا امیر اومد بهش گفتم نرفتم دفتر موندم برف دیدم از پشت پنجره و 1 ساعتم رفتم پیاده روی زیر برف خیلی کیف داد . بابایی یکم چپ چپ نگام کرد گفت خانم شما چقدر آخه عاشق برف هستید باید ما بریم قطب شمال فکر کنم زندگی کنیم . بعدشم گفت از حقوقت کم میکنم چون نرفتی دفتر منم گفتم آخه بنده خدا تو که همه پولات دست منه من باید بهت حقوق بدم بعدشم کلی خندیدیم   تو هم به خنده ما خندت میگرفت وروجک من چند تا عکس خوشگل برات میزارم

خیلی عاشقتم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

عاشق بستنی خوردنتم مامان

اینم حاج آقا لم داده دارن کارتون تماشا میکنن

این اسباب بازی هارو برات دیروز خریدم مبارکت باشه گل پسرم

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

dp
6 آذر 90 20:13
سلام . ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و دلبند عزیزتون . وبلاگ ملیسا خانم به روز شد. منتظرتون هستیم . ما رو هم از نظرات خودتون محروم نکنید .
مامان متین
8 آذر 90 11:04
ای وای خاله کلی نوشتما ولی خراب شد
حالا از اول
ایشالله همه شاد باشی خوشگلم
از اون بستنیتم به ما بده هوس کردم حسابی
و آخرشم گفتم مبارک باشه اسباب بازی های خوشگلت همینا بود نوشتم


مرسی خاله جون دوست دارم
مامان آوا
9 آذر 90 2:50
سلام عزیزم خوش به حالت کاش عمه آوا هم مهد داشت نوش جونت بستی عزیزم


مرسی عزیزیم که بهمون سر زدید