کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

فرهنگ لغت کسری 1

1390/8/25 16:22
نویسنده : مامان مریم
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیم 

 

مامانی دیگه ماشاا... ماشاا.... کم کم داری شروع میکنی به حرف زدن برات چند تا از کلمه هایی که میگی رو با ترجمه برات مینویسم .

 

ماما = مامان                    باوا = بابا                       امی = امیر              آ = آب

مس = مرسی                 کف = کفش 

 

الهی فدات شم که کم کم داری حرف زدن یاد میگیری دوست دارم به وسعت آسمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mahsa joon
25 آبان 90 16:47
bashe:-( hala dg khale mahsaye kozetesho faramosh kardi?dg harvaght dad zad goft mmmmmmmmmmmmm,baghalesh nemikonam;(((((
بابا امیر
26 آبان 90 10:23
الهی من فدای این پسر گلم بشم . خیلی خیلی دوست دارم...............
PEEGII
26 آبان 90 17:15
سلام کسری جونم.الهی من قربون این حرف زدنت برم.خیییییییییییییلی دوست دارم.
مامان متین
27 آبان 90 0:52
فدای حرف زدنت خوشگل من