کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

دعا

1390/7/12 17:47
نویسنده : مامان مریم
198 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم یه متنی هست که من خیلی دوسش دارم برای تو هم میزارم . همه احساساتم در باره اونایی هست که دوسشون دارم .

خدایا !


یا مهر آدمایی که وارد زندگیم میکنی رو توی دلم قرار نده یا تا زنده ام ازم نگیرشون ، اینکه تقصیر من نیست که اینجوریم تقصیر خودته حالا هم باید یاریم کنی!!
خدایا! صبرمو زیاد کن ، خودت خوب میدونی که میتونم دوری رو تحمل کنم اگه خودشون بخواد اما بی خبریو نه!!یه بار بی خبری برام بس بود ، درسته که هیچ وقت هیچی نگفتم و صدام هم در نیومد که چی تو دلم گذشته اما تو که با خبری..!
خدایا!سلامتی رو از هیچ بنده ای نگیر ، خواستی تنبیهشون کنی ، مالشونو ازشون بگیر اما سلامتی رو نه!
دوستامو ، اطرافیانمو ، اونایی که برام مهم هستن رو به تو میسپارم. هر جا هستن فقط شاد و سلامت باشن و گاهی به یادشون بنداز که یکی به اسم مریم همیشه به یادشونه ، نگرانشونه ، و دعاهاش بدرقه راهشون!
درسته که دلم میگیره از دوری اما همین که بدونم سلامتن برام یه دنیا ارزش داره!
نمیدونم دلم از دریاست یا نه؟! اما میدونم هر کدوم از کسایی که دوستشون دارم یه جایگاه خاص تو دلم دارن و هیچ کس جای کس ِ دیگه ای رو نمیتونه بگیره .گاهی نمیدونم از روی حسادته یا خودخواهی ، که از من میخوان فقط خودشونو دوست داشته باشم نه کس دیگه ای رو ، اما خدایا! خودت بهشون بگو من چه جوریم ، خودت بهتر میدونی منو با چه خصوصیاتی خلق کردی (اینو به خصوص به کسی بگو که شریک زندگیمه)
خدایا !دلم اندازه یه دنیا گرفته،هر کی حرف از رفتن میزنه ، اینجوری میشم اما خودت بهشون بگو:
از جهت مسافت اگه از مریم دور شدید اشکالی نداره بالاخره میتونه یه جوری طاقت بیاره اما هیچ وقت بیخبرش نذارید ، ازش نخواهید که فراموشتون کنه چون از توانش خارجه!!
خدایا !خودت این حرفامو به دلشون بنداز چون من هرچی بگم باورشون نمیشه!!!
خدایا !خیلی دوستت دارم ،اینو بدون طاقت دوری تو رو اصلا ندارم پس هیچ وقت تنهام نذار، اینم بدون جات توی دلم همیشه محفوظه

خدایا به خاطر این که هرگز تنهایم نمی گذاری از تو سپاسگذارم !
خدایا به خاطر این که هر گاه در جاده زندگی قدم هایم اندکی از راه راست سست می شود ، تو با تلنگری به راهم می آوری ، از تو سپاسگذارم !

معبود من تنها بودن را با تو دوست دارم.جز تو تکیه گاهی ندارم و روزهایم با تو زیباست.
خداوندا!ای ارامش قلبم به من بیاموز که چگونه تو را فریاد زنم.
با بوی یاس یا موج ایمان یا اواز تنهایی.
ای سر چشمه همه خوبی ها و ای طلایه دارعشق تو را می طلبم که جز تو من را پناهی نیست و زندگی بی یادت نامفهوم است.
من را دریاب ای همه خوبی و پاکی.
ای معبود تنهایی ام من را دریاب.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فهیمه(مامان زهزا)
12 مهر 90 20:01
سلام
کسری جونم تولدت مبارک
مامان مهربون کسری دستت درد نکنه چه وبلاگ قشنگی درست کردی
وبلاگ پسملی رو لینک کردم اگه دوست داشتین دختر منو لینک کنین


مرسی عزیزم که به ما سر زدید حتما لینک میکنم گلم
خاله ي كسرا
13 مهر 90 9:36
كسري جون، گلم امروز روز توست آغازي بر يك دنيا مهرباني خواهم كه هميشه بماني شاد هميشه خرم بهترين آرزوها تقديم تو باد گلم تولدت مبارك تولدت مبارك
مامان آوا
14 مهر 90 0:58
خیلی قشنگ بود... کسری جونم یکسالگیت مبارک عزیزم
مامان متین
15 مهر 90 0:19
آمین کسری جان روزت مبارک امیدوارم همیشه در زیر سایه مادر و پدرت شاد و تندرست باشی
مامان معين
16 مهر 90 11:22
كسري جون ، روز كودك رو بهت تبريك مي گم اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي