کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

تولد کسری جون

1390/7/10 17:14
نویسنده : مامان مریم
3,247 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بالاخره تولد آقا کسری شد  

سلام همه هستی مامان

 

بالاخره تفلد آقا کسری ما هم رسید البته مامانی تولدت 12 مهر هست ولی چون اون روز باید میرفتیم واکسن 1 سالگیت رو میزدیم دیگه مجبور شدم چند روز جلوتر بگیرم .

 

پسرم باید یه تشکر کنم ازت بابت همه لحظه های خوشی و شادی که این 1 سال واسه ما درست کردی از صمیم قلب برات آرزوی بهترینها رو تو زندگیت دارم .

 

از خدای خودم بینهایت سپاسگزارم با همه بدیهایی که دارم ولی انقدر من رو لایق دونست که پسری مثل تو بهم داد خدایا ازت بینهایت ممنون و سپاسگزارم مرسی .

 

پسرم من دیگه زیاد حرف نمیزنم تا عکسای تولدت رو ببینی که بهترین روز برای همین روز تولدت بود و هست و خواهد بود گل مامان

عاشقتم

این کیک آقا کسری من

 

اینم آقا کسری و کیکش

کسری و بابا امیر

اینم کادو خاله مصی و عمو مسعود



بعد از کلی بزن و برقص و جیغ و داد که نمیشه پسری عکساشون رو گذاشت اینجا تو مهمونارو راهی کردی خسته نباشی

داشت یادم میرفت اینم کادو مامان و بابا ببخشید که کمه پسرم یه کارت هدیه برات گرفتیم

اینجا هم از خستگی زیاد بیهوش شدی

 

ایشاا... همیشه زنده و پاینده باشی پسر گلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان متین
11 مهر 90 19:39
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک کسری خوشگل ناز 1 ساله شدی اقایی شدی واسه خودت
چه کیکی خوشگلی مامانشخسته نباشی
عکسات رمز داره اگه قابل دونستی به ما هم رمزشو بده


حتما عزیزیم مرسی از پیغام قشنگت
الهام
12 مهر 90 0:29
به به چه گل پسری
تولدت مبارک ایشالله 100ساله شی نه 120شاله شی نه 120سال کمه همیشه زنده باشی
به ما هم سر بزنید


مرسی خاله الهام جون ممنونم حتما سر میزنم
آرتین خان
12 مهر 90 0:45
تولدت مبارک عزیزم
120 ساله بشی


ممنونم ازتبریکتون خاله جون
مامان رهام
12 مهر 90 10:45
تولدت مبارك آقا كوچولو


مرسی خاله ممنون که بهم سر زدید
مامان علی خوشتیپ
12 مهر 90 11:03
تولدت مبارک کسری جوووون.الهی 120ساله شی


ممنونم خاله مرسی
مامان معين
12 مهر 90 12:02
تولدت مبارك عزيزم . انشاا... هزاران سال زير سايه پدر و مادرت خوشبخت و عاقبت بخير باشي خوابالو


ممنونم خاله جون مرسی از دعای قشنگتون