کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

عاشقتم

1390/7/9 17:06
نویسنده : مامان مریم
212 بازدید
اشتراک گذاری

توی خواب صدای نفس های تندت

کش و قوسات با صداهای عجیب و غریبی که در میاری

اون اخم ها و خنده های قشنگت که توی خواب انجام میدی

لبهای نازت که توی خواب تکون میخوره مثل اینکه داری شیر میخوری

اون دستهای قشنگت که موقع خواب بالا نگهشون میداری

اون پاهای قشنگت که روی هم میندازیشون

اون غر غر کردنات توی خواب

اون شیطنات که با یک نگاه خودت رو بیشتر لوس میکنی و شیطنت میکنی

اون چهار دست و پا رفتنات

اون راه رفتن های قشنگت که هر از جند گاهی زمین میخوری

اون مامان و بابا گفتنات

وقتی داری گریه میکنی و به محض اینکه من تو بغلم میگیرمت آرو م میشی انگار همه دنیارو بهم دادن

وقتی با صدای بلند گریه میکنی دلم میخواد بمیرم تا تو بخندی

همه و همه فقط یک چیز رو بهم میگه

اینکه من بینهایت دوست دارم و عاشقت هستم با تمام وجود

مطمئنم هیچ کس رو تو زندگی انقدر اندازه تو دوست ندارم و نخواهم داشت

آره این منم یه مادر

که عاشق لحظه لحظه کاراها و حرکات پسرشه

از خدای خودم ممنونم که من رو لایق مادر بودن دونسته که تو گلم و هدیه ای به این زیبایی که به من داده .

من شرمنده همه خوبیهاش و نعمت هاش هستم امیدوارم لایق این همه خوبیهایی که بهم داده باشم .

مامان جون کم کم داریم به تولدت نزدیک میشیم توی این یکسال ثانیه به ثانیه زندگی کردن با تو برام زیباترین لحظه های زندگیم بود اونقدر عاشقت هستم که بعضی وقتا حتی هنگام نگاه کردن بهت گریم میگیره .

پیشتم ولی بازم احساس میکنم دلم برات تنگ شده

دیوونتم کسری من .شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان متین
9 مهر 90 17:42
وای عزیزم چه ناز نوشتی تمام موهای تنم سیخ شد و اشک توی چشمام جمع شد خدا تورو برای کسری جان و کسری رو برای تو نگه داره همیشه شاد باشید عزیزای من


مرسی