کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

بگردم

1390/7/4 17:11
نویسنده : مامان مریم
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلا هستیم مامانی برات یه شعر مینوسیم از یه خواننده به اسم مهرشاد که فقط یکم از احساس من به تو هست .

 

 بگردم آی بگردم میخوام دورت بگردم میخوام قربون تو من برم و بر نگردم

عزیز مهربونم عاشق نیستم دیوونم تو از بس بی نظیری میخوام مجنون بمونم

بگردم آی بگردم میخوام دورت بگردم میخوام قربون تو من برم و بر نگردم

آی بگردم آی بگردم میخوام دورت بگردم میخوام قربون تو من برم و بر نگردم

به اون شاخ گلی که رو موهات نه زنده است گل خشکیده اما هنوزم عاشقونس

زمستون ولی من نمیشه با تو سردم تو گرمی مثل آتیش عزیز دورت بگردم

بگردم آی بگردم میخوام دورت بگردم میخوام قربون تو من برم و بر نگردم

آی بگردم آی بگردم میخوام دورت بگردم میخوام قربون تو من برم و بر نگردم

به جز تو دوست ندارم کسی باشه کنارم نبودنت بهونس تا ابر بشم ببارم 

تو عشقی نه یه عادت که از دل میره راحت تو محکم کردی جات و تو قلبم تا قیامت

به اون شاخ گلی که رو موهات نه زنده است گل خشکیده اما هنوزم عاشقونس 

زمستون ولی من نمیشه با تو سردم تو گرمی مثل آتیش عزیز دورت بگردم

بگردم آی بگردم میخوام دورت بگردم میخوام قربون تو من برم و بر نگردم

آی بگردم آی بگردم میخوام دورت بگردم میخوام قربون تو من برم و بر نگردم

 

                                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نی نی گولو
3 مهر 90 18:26
قشنگ بود
مامان متین
4 مهر 90 23:22
اووووووووووووووووووو چه باحال شده با این شکلا شعرت


مرسی عزیزیم