کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

چند تا عکس از کسری

1390/6/23 0:59
نویسنده : مامان مریم
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه هستیم

 

مامانی ماشاا... انقدر با نمک شدی و کارای خنده دار انجام میدی که نگو از صبح تا شب یکدم در حال خنده هستم از دست تو .

 

مامان جون چند دقیقه پیش داشتیم با مامان زری عکس های بچگیت رو نگاه میکردیم وای که چقدر کوچولو بودی شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے چقدر زود گذشت بر عکس زمان بارداریم که خیلی طول کشید خیلی سخت بود ولی بزرگ شدنت عین برق و باد گذشت اصلا باورم نمیشه که چند روز دیگه تولد یک سالگی گل پسر من هست الهی همه بچه ها همیشه زنده و سالم و سلامت باشن تو هم همینطور الهی بتونم انقدر خوب تربیتت کنم که همه بهت افتخار کنن این آرزوی هر پدر مادریه .

 

مامانی امروز با شیوا رفته بودیم پیاده روی سر راهمون به شهر کتاب هم سر زدیم بماند که اونجا رو ریختی بهم ولی یه کتاب دیدی که عکس اردک روش بود هیچی نفهمیدم فقط دیدم تو روی میز کتاب ها هستی SHOCKED.gifو اون کتابه هم دستت خانم فروشنده که اومد کتاب رو ازت بگیره قیمتش رو ببینه یه جیغی کشیدی سرش که بیچاره ترسیدشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے بعدشم 2 تا کتاب خریدیم و اومدیم مبارکت باشه عزیزیم .

اینم عکس کتابات

 

 

کسری جون 5 شنبه صبح میخواهیم بریم شمال پیش عمو مسعود و خاله مصی آخه اونا رفتن شمال ما هم یه روزی میخواهیم بریم پیششون امیدوارم بهمون خوش بگذره .

 

چند تا عکس میخوام بزارم هم از کوچیکیات هم از الانت.

 

بدون که تنها بهونه زندگیم هستی و برای خوشبخت شدنت هر کاری میکنم پسر گلم خیلی خیلی خیلی دوست دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی سید پارسا
24 شهریور 90 21:28
از عکساش معلومه بازیگوش شده....
ایشالله بهتون خوش بگذره


ممنونم عزیزم
مامان متین
27 شهریور 90 20:48
سلام مامان کسری مبارک باشه تولد کوچولوتو می گم همیشه شاد باشید چند روز پیش منم داشتم عکسای نوزادی تا سن الان پسرم رو نگاه می کردم و تازه دیدم که چه بزرگ شده و من احساس می کنم که کم نگاهش کردم


دقیقا مامان متین بچه ها انقدر زود بزرگ میشن که آدم اصلا متوجه نمیشه مرسی که به وبلاگ کسری من سر زدید