کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

مریضی و راه رفتن

1390/6/23 0:22
نویسنده : مامان مریم
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یدونه مامان 

 

اول از همه از همه خاله جونایی که حال کسری رو پرسیدن و پیام تبریک برای اولین وایستادن کسری گذاشتن واقعا ممنونم خیلی لطف کردید این دسته گل واسه خاله جونیام

 

کسری مامان این 20 روزی که نتونستم بیام بهت سر بزنم بخاطر این بود که سخت مریض شده بودی و تب 40 درجهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے داشتی تا 1 هفته خیلی همگی نگران حالت بودیم اصلا تبت پایین نمیومدشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  
هر 2 روز در میون پیش دکتر بودیم   nurse.gifانقدر نذر و نیاز کردم تا بالاخره بعد از 10 روز یکیم خدا رو شکر حالت بهتر شد تو این چند وقته خیلی مامانی ضعیف و لاغر شده بودی انقدر بهت سوپ دادم تا یکم جون گرفتی از خدا میخوام هیچ بچه ای مریض نشه چون خیلی اذیت میشین شما نانازیای مامانی .

 

خدا رو شکر الان حالت خوبه خوبه و دوباره شیطنت هاتو شروع کردی ازت ممنونم خدا که پسملی من رو خوب کردی .

اینم یه عکس از زمان مریضیت روی میز کامپیوتردورت بگردم که اینجا هم دست از فضولیت بر نمیداری

 

مامان جون یه اتفاق دیگه هم افتاده اینکه ماشاا.. ماشاا... پسملی یکی یدونه من شروع کرده به راه رفتن مامانی یه 10 قدم راه میری اونم تند تند انگار دنبالت کردن خیلی از دستت میخندیم الهی دورت بگردم انقدر با مزه راه میری بعدش تاپ میوفتی زمین یه دفعه .

     

ولی اشکال نداره انقدر باید بخوری زمین تا راه رفتن رو یاد بگیری عزیزم

 

عاشقانه و دیوونه وار دوست داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان متین
21 شهریور 90 17:28
سلام مامان کسری ان شا الله پسر گلت همیشه سالم باشه از این که شنیدم مریض شده بود ناراحت شدم ولی حالا خوشحالم که دوباره سرزنده و شیطون شده خداحفظش کنه و به خودتم صبر واستقامت بده که در مقابل این مشکلات کوچولو پسرتو بخوبی همیشه همراهی کنی و این رو هم بدون که وقتی بچه ای مریض می شه نشون از سلامت جسمیشه چرا که سریع به عوامل خارجی واکنش نشون میده و بدنش توان مقابله رو داره از این که راه میره خیلی خوشحال شدم اگه تونستی چند تا از عکسای نازش رو موقع راه رفتن بزار دوست دارم ببینمش

مرسی عزیزیم که کسری برات مهمه خیلی خوشحال شدم وقتی پیغامت رو خوندم
مامان نی نی گولو
22 شهریور 90 21:30
سلام عزیز خاله
نبینم فرشته کوچولوم مریض شده باشه مواظب خودت باش گلم


مرسی خاله جونی ممنون که به یادم هستید