کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

شیطنت های کسری جون

1390/5/20 16:56
نویسنده : مامان مریم
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون بلا مامانی الهی دورت بگردم مامانم

 friend - emoticonswallpapers.com

کسری عزیزم خاله جونیا برام لطف کردن پیغام گذاشتن که چرا یه سر به وبلاگت نمیزنم و به روز نمی کنم به جان کسری جونم و همه خاله جونیا اصلا وقت نمیکنم کسری هزار ماشاا... انقدر شیطون شده که اصلا وقت نمیکنم یه سر بیام به وب بزنم وقتی هم که میخوابه انقدر من خسته هستم که جلوتر از کسری می خوابم مامان حون روزی 10 بار فقط خونه تمیز میکنم و وسایلات رو جمع میکنم اسباب بازیات که جای خود دارد دیگه دستت به کابینت ها هم میرسه در کابینت رو باز میکنی همه وسایل هاشو میریزی بیرون دیگه مجبور شدم به بابا جونی بگم بره کش بخره بندهزیم به در کابینت ها که نتونی در هاشو باز کنی ببخشیدا کسری جون آخه همه در هاشو شل کردی انقدر که به هم کوبوندی دیگه . مامانی میری گوشه تلویزیون رو میگیری شروع میکنی تلویزیون رو به تکون دادن ضبط رو که خراب کردی شده اسباب بازیت میز هارو همه رو خط انداختی یه جای سالم نداره خلاصه اینکه قشنگ از دیوار راست بالا میری شیطونک مامانی.friend - emoticonswallpapers.com

الهی من فدای این شیطنتات بشم الهی مامانی از وقتی اومدی فقط خوشی و شادی و یک دنیا خوبی با خودت آوردی شکرت ای خدای بزرگ

 

عاشقانه دوست دارم کسری جونم

 

friend - emoticonswallpapers.com

 

friend - emoticonswallpapers.com

 

friend - emoticonswallpapers.com

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سيد پارسا
4 شهریور 90 23:19
قربون اون خنديدنش با دهن باز... خيلي نااااااازه