کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

غذا خوردن

1390/1/20 15:07
نویسنده : مامان مریم
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگیم Hello Kitty emoticon

مامانی ببخشید به خدا وقت نمیکنم زود به زود بیام چون هر  وقت تا لپ تاپ رو روشن میکنم سریع بدو بدو میای به سمت لپ تاپ  بعد با هم دعوامون میشه اینجوری fightoputer.gif : 60 par 25 pixels.. خاله جونیا خودتون قضاوت کنید آخه من با این کارای کسری جونم میتونم زود به زود بیام به وبلاگش سر بزنم

 

 

   

 

امروز خیلی خوشحالم مامانی آخه دیگه از فردا شروع میکنم بهت غذا بدم دورت بگردم دیگه داری بزرگ میشی غذا می خوری مامان جونی .

امروز وقت دکتر داشتی ساعت 5 بعدازظهر چون خیلی مطب آقای دکتر شلوغه و همیشه معطل میشیم اونجا تازه ساعت 6 با مامان زری از خونه راه افتادیم ساعت 6:30 هم رسیدیم وقتی رفتیم بالا بازم شلوغ بود و ما نزدیک 1 ساعت نشستیم تا نوبتمون بشه بماند که تو این 1 ساعت چه آتیشی سوزوندی اونجا گیر داده بودی به یه دختر خانوم خوشگل هی جیغ میزدی   میرفتی بغلش دهنت رو می چسبوندی به لوپاش مثلا داشتی بوسش میکردی   چشم بابات روشن با این پسرش آخه مامان جون از الان دختر بازی میکنن مگه تو این سن خدا به داد من برسه که بزرگ شدی چی می خوای بشی Helloشوخی کردم مامانی بزرگ بشی آقا میشی می دونم عزیز دلم همه مامانا دوست دارن بچه هاشون سالم و خوب باشن خلاصه وقتمون شد بعد از 1 ساعت و رفتیم تو آقای دکتر خوب معاینه ات کرد دور سرت رو گرفت قدت و وزنت شده بودی 8 کیلو 150 گرم ماشاا... آقای دکتر گفت همه چیزت خیلی خوب و عالیه . بعدش برنامه غذایی داد گفت باید حریره بادوم و فرنی و سوپ و پوره سیب و موز شروع کنی کم کم بهش بدی منم برنامه رو گرفتم و اومدیم بیرون راه افتادیم به سمت خونه از فردا هم شروع میکنم به گل پسملم غذا 36_1_51.gifدادن دیوونتم مامانی دوست دارم هوارتا .   

 

امروز شروع کردم بهت حریره بادوم دادم وای مامانی قیافت خیلی خنده دار شده اینجوری شده .  

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عسل و آریا
21 فروردین 90 11:43
انشالله خوشبخت بشید و کسری جون هم زود بزرگ بشن



مرسی خاله جون
مامان فرشته
21 فروردین 90 11:43
سلامممممممم عزیزم به خدا شرمنده آدرس وبتو نداشتم
الهی فداش بشم چقدر بزرگ شده ماشاا... بوسسس
رمزو برات خصوصی گذاشتم برو آخرین نظرات رو ببین


مرسی
عمو مسعود ( محسني )
4 اردیبهشت 90 11:22
قربونش بره عمو مسعودش خدايا اين پسر چقدر دوست داشتنيه چند ماه بزرگ بشه من كه شروع مي كنم به گاز گرفتن لپش . هيچ كس هم حق نداره بگه گاز نگير .....