کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

تشکر

1390/8/18 16:47
نویسنده : مامان مریم
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

 

 اول از همه خاله جونیا که نگران حال کسری بودن خیلی خیلی زیاد تشکر میکنم این پیغام های شما عزیزاست که من رو یکم آروم میکنه مرسی هز همه دوستای گلم

 

دوم اینکه اومدم بگم خدا رو شکر کسری یکم حالش بهتر شده به لطف دعاهای شما دوستای عزیز .

 

نمیتونم تند تند بیام پست بیزارم کسری جون که حالش خوب خوب شد میام حسابی یه دل سیر واسه دوستای گلم پیغام میزارم .

 

ممنونم از همتون . دوستون دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بیتا
18 آبان 90 19:22
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
مامان متین
19 آبان 90 2:45
وای جه عالی خیلی خوشحال شدم که بهتر کسری جونم. حتمنی زود خوب می شه منم زیاد براش دعا می کنم. مامانش نگران نبینمت دیگه
منتظر خبر سلامتیش هستم.بای


مرسی عزیزیم همیشه با پیغامهای پر از مهرت خوشحالم میکنی