کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

مریضی

1390/8/15 17:17
نویسنده : مامان مریم
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

 

مامانی یه جند وقته اصلا حال ندارم نه خودم چیزیم نیست نگران تو هستم دوشنبه هفته پیش بردمت دکتر دوباره و دکتر بعد از معاینه گفت باید بستری بشه بیمارستان ریه هاش پر چرک شده انگار دنیا رو سرم خراب شده بود .

داشتم سکته میکردم کسری من که این همه مراقبشم چرا باید اینجوری بشه .

بردیمت بیمارستان یه عکس از ریه ات انداخت آقای دکتر و گفت هم میتونید بستریش کنید هم دارو مینویسم اگر خوب نشد باید دیگه بیاریدش بیمارستان بستریش کنیم .

داروهات رو گرفتم و 1 هفته نیومدم سر کار تا تورو خوب خوب کنم دیروز دوباره بردمت دکتر و گفت آقای دکتر بهتر شده ولی هنوز مونده تا خوب خوب بشه . داروهاش رو تا آخرش باید استفاده کنه .

خیلی ناراحتم که چرا اینجوری شدی .

زود زود زود خوب شو کسری جونم دارم دق میکنم به خاطر مامان و بابا

دوست دارم عزیزیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان متین
15 آبان 90 17:31
قربونش برم ان شالله زود خوب می شه. مامانی خودت رو ناراحت نکن بعضی بچه ها اینجورین دیگه با تمام مراقبت ها. متین منم هم که مدتی مشکل چرک ریه داشت ولی خدا رو شکر به بستری شدن نرسید ولی یه عالمه دارو خورد .و دکترش گفت باید بیشتر مراقب باشم که کمتر سرما بخوره چون مستعد. اما حالا خدا رو شکر دیگه وقتی سرما می خوره چرک ریه نداره. شما هم اگه بتونی دوره درمانش رو کامل کنی حتما خوب می شه و دیگه اثری از چرک نمی بینی


مرسی مامان متین خیلی ناراحتم این پیغام های شما عزیزانم هست که یکم آرومم میکنه بچم شده یه ذرهخ از بس آنتی بیتیک خورده دعا کنید براش .
مامان گیسو
17 آبان 90 12:19
سلام عزیزم خوبی ؟
کسری جان بهتره؟
یه خبر بده نگرانم
برات رمزو خصوصی گذاشتم دوستم
از من که دلگیر نیستی ؟ هستی؟
اگه باشی می رم موهامو می کنمااااااااااااااااا
بوسسسسسسس


نه گلم اصلا تو من رو حلال کن واسه کسری دعا کن
پگی
17 آبان 90 19:25
الهی زودتر خوب شی کسری جونم