کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

دلتنگی

1390/5/4 17:49
نویسنده : مامان مریم
214 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

 

سلام زندگی مامانی Love heart 654

 

پسمل گلم خیلی دلم برات تنگ شده الان یه چند روزی هست که میام دفتر تا به بابا امیر کمک کنم ببخشید که تنهات گذاشتم مجبورم مامانی انقدر دلتنگتم که بعضی وقتا گریم        Milk bottle smiley 053میگیره از دوریت عکسات رو روزی چند بار نگاه میکنم و هی قربون صدقت میرم .

میگم وای الان کسری من داره چیکار میکنه البته مطمئنم که مامان زری و خاله مهسا خیلی مراقبت هستن خیالم از این بابت راحت راحته و نمیزارن آب تو دلت تکون بخوره ولی مامانم دیگه دلواپست میشم خیلی الانم خیلی دوست داشتم پیشت بودم باهات بازی میکردم پسملک مامانی

Love heart 552  این دل مامانیه از دوریه کسری جونش داره اینجوری میزنه تند تند

 

خیلی دوست دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیاد تو همه زندگی مامان هستی Love heart 605

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا امیر
6 مرداد 90 16:38
ایشاا... سایه ات همیشه بالا سر کسری باشه.


مرسی تو هم همینطور
مامان متین
9 مرداد 90 17:30
اشکال نداره مامانی منم یه وقتهایی مجبور بودم پسرم رو تنها بذارم و از این بابت همیشه ناراحت بودم و هر جایی که بودم فکرم عزیزم بود ولی کاریش نمی تونستم بکنم عوضش هر وقت بهش می رسیدم تا می تونستم بوسش می کردم و قربون صدقش می رفتم و بابت شیتونیاش دعواش نمی کردم این روزا زود میگذره


مرسی مامانی آره زود میگذره ولی من طاقت ندارم پسملیم رو تنها بزارم