کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

اولین دست زدن

1390/4/14 23:51
نویسنده : مامان مریم
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملک مامانی تربچه نقلی من 

 

پسمل گل من امروز بماند از صبح چقدر آتیش سوزوندی تازه یه اتفاق دیگه هم افتاد تو خونه 2 بار گمت کرده بودیم نیشخندیکبار که رفته بودی زیر میز ناهار خوری قایم شده بودی من و خاله مهسا و مامان زری هم داشتیم یک ربع دنبالت میگشتیم گریهدیگه از ترس هممون داشتیم سکته میکردیم گریهکه یه دفعه دیدیم صدای گریت از زیر میز در اومد و یکبار دیگه هم بازم دیدیم خبری ازت نیست خندهدیدیم رفتی تو حموم نشستی داری با شامپو بازی می کنی قهقههآخه پسر گل من شیطنتم حدی داره بازم خدا رو شکر که پسملم صحیح و سالم بودی شکر ماچ .

 

مامانی شب هم موقع خوابیدن تلویزیون داشت آهنگ پخش میکرد که یه دفعه متوجه شدیم داری دست میزنی وسطاشم یه بشکن البته حالت دستت رو مثل بشکن زدن می کردی وای که نمیدونی چقدر ذوق کردیم هممون. کلی ما هم شروع کردیم باهات دست زدن .

         

از شوق اینکه تو داری دست میزنی اصلا متوجه نشدیم ساعت چند و برای خودمون عروسی گرفته بودیم همگی آهنگ میخوندیم و دست میزدیم .

مامانی و بابا قاسم که اینجوری شده بودن

بابا امیر هم اینجوری

 

اصلا هممون این شکلی شده بودیم   


مرسی بابت اینکه یه شب خیلی شاد برای ما درست کردی بوسسسسسسسسسسسسسسسسس.

راستی داشت یادم میرفت چند وقت پیش عزیز(مامان بزرگ مامان مریم ) رفته بود کربلا برات سوغاتی یه لباس آورده بود اون لباس رو امروز تنت کردیم خیلی ناز شده بودی چند تا از عکساتو میزارم که ببینی گلکم .

 دوستت دارم عزیزم

 

 عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان يگانه زهرا
15 تیر 90 16:19
كسري جونم خنده هاتم مثل خودت نازه


مرسی خاله جونییییییییییییییییی
بابا امیر
16 تیر 90 11:31
سلام پسر گلم. الهی من فدای اون خنده و دست زدنت بشم . نفس بابایی. خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتون دارم.


مرسی بابایی
مامان مهسا
21 تیر 90 20:08
سلام خاله جووون. ماشاالله، هزار آفرین که دست زدی. خوش به حالت. چون نی نی ما هنوز مارو با صدای دستاش شاد نکرده. قربونت بره خاله.... خاله جون من لیتکت رو میذارم خوشحال میشم شما هم لینک منو بذارین تا با هم دوست بشیم. نی نی من چند روز از شما کوچکتره