کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

شیر خوردن

1391/2/12 15:48
نویسنده : مامان مریم
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم 

 

مامانی  اول معذرت خواهی کنم ازت که امروز یه کاری کردم واقعا شرمنده ببخشید .

پسرم چند روزه که اصلا غذا نمیخوری بردمت دکتر گفت دیگه بسته خانوم شیر نده بهش از شیر بگیرش بزار غذا بخوره انقدر ظلم نکن به بچت فکر نکن داری مادری میکنی و کلی دعوا ................

هر چند حقته باید تا 2 سالگی شیر بخوری ولی به خدا مامان جان اصلا غذا نمیخوری همش چسبیدی بهم یکدم داری شیر میخوری بعضی وقتها احساس میکنم دارم غش میکنم از ضعف ناراحت .

امروز دارو زدم و تا اومدی شیر بخوری یه دفعه یه جوری شدی و زدی زیر گریه و شروع کردی به گفتن میمیش میمیش خیلی ناراحت شدم خیلی گریم گرفت ولی به خدا بخاطر خودت این کارو کردم که غذا بخوری قوی بشی زودی بزرگ بشی بازم ازت معذرت میخوام پسرم ببخش مامان رو .

 

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)