کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

کسری آشپز میشود

1390/12/13 18:06
نویسنده : مامان مریم
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

 

 

 

امروز میخوام یکم از آشپزی کردنت بنویسم صبح که از خواب بیدار میشی سریع بدون هیچ مقدمه ای میری سر جا ظرفی ماهی تابه مخصوص آقا کسری رو بر میداری

 

بعد میای اشاره میکنی بهم که بهت قاشق بدم . قاشق رو هم میگیری دستت

 

دیگه دستت به روی گاز هم میرسه ماهی تابه رو آروم آروم هل میدی به سمت گاز بعد میری در یخچال رو باز میکنی بعد از این مرحله دوباره اشاره به مامانی میای دستام رو میگیری میبری دم یخچال که بغلت کنم بعدش میدونی جای تخم مرغها هم کجاست از سرو کولم بالا میری تا برسی به تخم مرغها یدونه بر میداری میزنی دم ظرفشویی بعدش میدی بهم منم روغن میریزم تو ماهی تابت بعد تخم مرغ شکسته گل پسرم رو میریزم توش بعد تو با قاشق یه چندتا اینور اونور میکنی

 

بعد از بغل میای پایین میدویی میری میشینی یه عالمه میگی مامان مامان مامان به به  منم نیمرو مشا رو میریزم تو  بشقاب براتون میارم شما هم میل میفرمائید

 

 

 

.

فردا هم عکساتو برات میارم میزارم که نگی مامانی دروغ میگه

خدایی فکر کنم کوچولوترین آشپز دنیا باشی مامانی الهی فدای آشپزی کردنت من بشم گلم .

دیگه من چه غمی دارم خونه که جارو برقی میکشی آشپزی که میکنی تو جمع کردن سفره هم کمکم میکنی یه پا خونه دار شدی واسه خودت نیم وجبی .

دوست دارم آشپز کوچولو

                                                             

 

                                            

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان متین
14 اسفند 90 18:13
ماشالله به این پسر فعال آشپز کوچولوی من.
دیگه غمی نداری دیگه گل پسر همه کاراتو انجام میده.


واقعا یک دونست