کسری کسری ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

شیطون بلا مامانی و بابایی

معذرت خواهی

1391/6/15 16:38
نویسنده : مامان مریم
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه عمرم نفسم عشقم 

 

مامانی یه عذر خواهی بزرگ بهت بدهکارم میدونم مدت زیادی هست که نیومدم برات بنویسم از کارات از شیطنتات یک ذره اش هم تقصیر خودته آخه رو کامپیوتر خونه آب ریختی سوخت مامانی هم که دیگه دفتر نمیره تو خونه هم که سیستم فعلا نداریم که برات بیام پست بزارم ان شاا... یه سیستم میخریم میام تند تند برات مینویسم بازم مامانی معذرت ببخشیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

 

این چند وقته انقدر بزرگ شدی آقا شدی ماه شدی که نگو . یه سری کلمات جدید میگی که تو پست بعدی برات مینویسم . ماشاا.. یه لحظه آروم و قرار نداری با بابایی بعداز ظهرا میرید پارک خوب پدر و پسر خلوت میکنیدا راست بگو مامانی نمیرید که دختر بازی الهی فدای اون دختر بازیت بشم من . 

 

وقتی یه چیزی میخوای بهت نمیدیم کلی خودت رو لوس میکنی به من میگی مامی به بابا هم میگی بابی  آخه فنچول من تو اینارو از کجا یاد گرفتی خارجی من .

برات یه چند تا عکس میزارم از این چند وقته که ببینی چقدر عوض شدی پسر گلم

همیشه دوست دارم تا بینهایت

 

اینجا با بابا امیر رفته بودید دریا فریدونکنار  

 

 

 

 

 

این دقیقا وضع رخونه زندگی من هست از دست تو فدای این شیطنات و ریخت و پاشت مامانی 

 

 

کسری در حال ارگ زدن 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان متین
28 شهریور 91 10:55
سلام خانمی .خوبی؟ شرمنهد که در اومدم سراغت.گل پسری چطوره؟ ماشالله چه بزرگ و اقا شده و البته شیطونک .این چه کاراییه کردی خاله .خونه زندگی واسه مامانی نذاشتی. وای وای همه جا رو که رنگ کردی